söndag 1 april 2012

You are my sunshine

Ibland är man så trött så egentligen skulle det vara bättre att man gick och la sig för att sova. Men ibland är man som små barnen man fattar inte att man är trött och kinkig. En sådan kväll hade jag igår lördag. Men gick jag och la mig för att sova NÄ. Fast jag somnade en kvart på soffan ca kl 17. 


Vet du vad You are my sunshine! sa min man och gav mig en puss på munnen och en kram. Fast du är på dåligt humör. Va, jag är väl inte på dåligt humör, eller? Lite trött men annars, nej då.


Min dotter Carro tyckte jag var körd i kobajs ena stunden och andra stunden som en nyfiken 5-åring som var tvungen att fråga om -Vad är det? -Varför?


Och jag fattade inte varför dom tyckte att jag var på dåligt humör. Ok, jag hade sovit dåligt en tid men, men. Men jag kan väl erkänna nu att okej då, lite på dåligt humör var jag väl men inte så farligt jag var ju bara lite trött.


I morgon går det över. Då är jag din riktiga SUNSHINE igen, jag lovar, en hälsning till min älskade man. Som trots hans griniga kärring visar gott mod över lite snäsande grrr.




2 kommentarer: