torsdag 12 april 2012

Tyst det blir i huset.

Äntligen hemma!! Som jag har längtat hem till LUGN och RO i kväll.. 


Min yngsta dotter packar för fullt, i morgon åker hon på läger över helgen. Ibland tror mina barn att jag kan trolla eller göra under. Det har varit dåligt med tork dom senaste dagarna och idag när tvätten hade kunnat torka ute då var jag inte hemma. Så varför är inte tjocktröjan tvättad? Jag vill inte ha den tröjan! Jag hatar den tröjan! Hur ska jag kunna veta det att hon inte gillar den tröjan?  


Det blir tyst i huset bara en ungdom hemma. Och Carro säger: 
-Fattar du jag blir ensam med pappa en hel helg!!!


Nej, nu ska jag fixa lite att tugga på innan jag kommer att stupa i säng. Lasagne det ska bli gott. 


Tro det eller ej men i morgon blir det till att gå upp tidigt fast jag är ledig. Jag ska skjutsa Malin till bussen som hon ska åka till lägret med. Sömnbrist är vanligt nuförtiden. ZZZZ!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar