torsdag 5 april 2012

STRESS GLÖMSKA OCH DET GÅR F-N INTE SOM JAG VILL!!!

Jaha, då städar man för fullt och jag har ett ben i köket och ett ben i TV-rummet. Och jag bara glömmer bort VAR jag lägger mina städgrejor. Var i hela friden la jag dammtrasan nu då, letar och där var den men varför har jag lagt den där?? Lite stressad nu, planerar Påsken. 


Samtidigt så ska man ordna med sjukvården, det går inte riktigt som jag hade planerat. När jag pratar med vår läkare så kan jag inte prata med henne utan jag får kontakta en ny mottagning Infektionsavd. När jag ringer dom så kan dom inte svara RING oss på tisd. Ja men, det är ju nu jag måste VETA!! Ringer till våran läkare igen som lovar att ringa mig i helgen. Hon har jour, skönt att veta. Hon är underbar och jag måste säga att henne kommer jag och sakna när vi går över på vuxen.


Så det är inte så konstigt att det är kaos med städningen. Var har du lagt den nu då? Vilken då? Spegeln!! Va, det vet jag inte. Men mamma!!!


Samtidigt så stönar jag ÅH, jag hatar att städa!! Men jag vet jag måste ju göra detta här och nu.


Så nu skruvar jag upp volymen på stereon NU SKA DET STÄDAS!!!!




OCH NU SKA JAG SENARE KÖRA UNGDOMAR. HELVETE DETTA HINNER JAG INTE!!! TAXIRÖRELSEN ÄR PÅ G. UNGDOMAR SOM PLANERAR UTAN ATT FRÅGA FÖRST, WROOM WROOM..... TUTA OCH KÖR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar