fredag 27 april 2012

Vissa dagar är bara USCH och FY.

Den senaste tiden har jag inte haft något flyt. Det har varit bara USCH och FY. Och många gånger har jag bara GRRR på mig själv.


Igår stressade vi jag och min man som idioter för att hinna med allt innan våra måsten. Mellan kl 8-13.
Besök på Vårdcentralen.
Hämta bil och kärra.
Köra till barn till skolan.
Hämta hö. 
Hämta en annan bil.
Lämna tillbaka bilen och kärra.
Köra härs och tvärs.
Avliva vår hund. 
KL 13 var jag på kurs. Pust!


Vi hade Öppet Hus på skolan på kvällen.


Min dotter som går på skolan ville INTE att mamma skulle komma dit. Hon var arg och inte på humör för att hon inte fick reda på att Izzies sista dag var på onsdag. Att hon inte fick ta ADJÖ. Jag var redan då ledsen och orkade inte att ta någon dispyt med henne.


Jag orkade inte att tjafsa med henne så jag körde henne till skolan och så jag åkte senare till skolan för att vara med på sista lektionen. Allt frid och fröjd.


När jag ska åker hem BACKAR jag in i en stolpe, men ÅHHHH , det gick inte fort. MEN PLAST på bilar det är inte bra. På stolpen fanns det inte ens ett märke. Bilarna nu för tiden tål inget. Det blev en spricka i bak på kofångaren. Fick ringa min man som INTE blev glad. 
-FAN, nu kan jag inte sälja den bilen. Det är ju en GTI. Vad ska jag göra, jag kan inget göra nu? Maria. Det har ju redan skett. 
Det hjälpte inte att fundera på om jag hade gjort så och så istället.   


DÅ hade jag fått nog. Det blev sängen där kunde jag göra minst skada.
Det är nog dags att varva ner och ta det lugnt. STRESS är inte bra!!
Detta var min lediga dag med minsta möjliga hemma.


Vissa dagar ÄR SKIT och man önskar att man inte har gått upp över huvudtaget.






Den som sover syndar inte. Så sant. Men vem vill ligga i sängen hela dagen. INTE jag trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar