söndag 8 april 2012

PÅSKSTÄMNINGEN, vart tog den vägen???

Denna Påsk har jag inte haft någon Påskstämning. Den var som helt bortblåst på morgonen. När jag vaknade på Påskafton så var det som rena rama Julafton. Det var mera snö här än vad det var i julas. Visst det kan vara snö det är ju trots allt början av april så chans till snö finns det.


Förmodligen hade även mina grannar lika lite stämning som jag för några direkta fyrverkeri var det inte i år. Vilket jag tycker är skönt. Jag har en Fyrverkeri rädd häst som skakar och är RÄDD i boxen varje tillfälle det är festligheter som nyår och påsk.


Sedan har mina barn varit ute på sitt. Det har varit träffar med kompisar och det ena och det andra. Så det har varit mycket bilåkande. Inte blev det mycket familjeliv precis...


Så Påskstämningen den ute blev. Vart den tog vägen vet jag inte????
Men nästa Påsk då...




Hörde på radion förresten att vi äter 6000 ton godis under påsken. Det är ju inte klokt.
Pga det så köpte vi inte alls mycket med godis i år. Lite protest blev det. Jag köpte glass till oss i stället.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar