måndag 2 april 2012

YES!! Min glada MAN...

Vaknar av att min man springer i trappan och fullständigt sprudlar av glädje. Och han har ett roligt läte när han springer i trappan också som inte kan skrivas i ord.
-YYYEEEEEESSSSS, jag fick en tid på Bilbesiktningen, nu kan jag besikta bilen tidigare än vad som var planerat. Men va munter du låter då. Maria, VAR ÄR DU?? JAG, är i sängen!!!
Jaha, vad ska man säga nyvaken som man är? KUL!!!

Äsch, det är väl bara att gå upp och SE solen skiner idag det var väl ROLIGT. Hoppas hans glada humör varar HELA dagen idag. Fast det är inte så ofta han är på dåligt humör, bara ibland.

Nej nu går jag till mina hästar och ser hur dom mår. Sedan ska jag dricka kaffe för att vakna till på morgonkvisten. Det är bara jag och Malin som vaknade av en SPRALLIG man/pappa på morgonen.

,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar