måndag 16 april 2012

UTELÅST OCH KISSNÖDIG, HJÄLP.

Vissa dagar är det inget som fungerar som man vill. Vad och hur man än gör så flyter det inte på. Idag har jag haft en sådan dag. 

Längtade hem för att bara dra något gammalt över mig i eftermiddag. Vad händer då? JO, jag är utelåst och min man som har nyckeln är LÅNGT, långt borta. Min nyckel har jag inne i huset. Så praktiskt av mig och jag som behöver att gå på toaletten NU. Min dotter som är med mig, har också glömt nyckel. Jaha, vad gör man nu då?



Tur man har mobil så man kan ringa till sonen. Yes, räddaren i nöden. Han är hemma så jag kan komma in i huset.  
-Men du vi bor ju på landet. Du kan ju kissa ute! Får jag som förslag, av min son.
Men det vill jag inte jag vill in...

NYCKEL, INTE DUMT ATT HA PÅ SIG NÄR MAN VILL IN!!!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar