onsdag 13 juni 2012

VEM KAN MAN LITA PÅ????

Undrar hur vissa människor är funtade egentligen????
Vad jag gör och vad jag tycker kan INGEN ta ifrån mig!!!
Människor i min omgivning som framhäver sig själva på ett konstigt sätt är i mina ögon INGET VÄRDA!!!!
ÄRLIGHET VARAR LÄNGST????
Men det verkar som FALSKHETEN i min omgivning varar längst!!!
Upprepade gånger dom senaste åren har samma procedur inträffat. Det finns ULV-AR i FÅRAKLÄDER i min omgivning, må ni tro!!!


I min värld är djuren dom ärligaste att ha och göra med. Du kan inte vara falsk inför ett djur. Då visar djuret det omedelbart JAG GILLAR INTE DIG!!!


SÅ, VEM KAN MAN LITA PÅ??? 
Ja, absolut inte VISSA MÄNNISKOR, i allafall!!!!
Men, i mina ögon FÖRLORAR falska människor !!!
JAG, kommer en dag att få ett gott skratt, det är bara att vänta och se. Tiden kommer. 
En dag som man beter sig, får man igen,  jag lovar......
Men då har jag VANDRAT vidare och det är någon annan som ger igen!!!
HUT GÅR HEM brukar det heta och det ligger mycket i det vill jag lova.




Denna bild visar verkligheten. En del människor har ett behov av att framställa sig som trevliga men under ytan där är det ett lömskt leende eller ett lismande sätt att vara. Men en dag då blir den falska personen avslöjad och vad är då VÄRDET på att ha varit FALSK.?!  Är det värt kan man fråga sig?


Men så länge som jag känner att jag har varit ärlig så kan jag gå med näsan upp i vädret och jag kan säga till mig själv DET STÅR JAG FÖR OCH VAD JAG GÖR OCH VAD JAG TYCKER DET KAN INGEN TA IFRÅN MIG.




Hästar är kloka djur dom lurar man inte!!! Dom har känsla för det där jag pratar om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar