torsdag 14 juni 2012

Nu är jag accepterad!

På morgonen när jag vaknat så är det första jag ser, en viss dam vid namn Bahli som står och tittar upp från hagen. Ungefär som hon tänker MEN kan hon inte vakna då!! Hon står med huvudet högt och det ser ut som hon tittar rakt in i vårt sovrummet. Hon väntar på mat. Idag när jag kom hem efter jag hade jobbat pratade jag med Helen som äger henne. Då såg det ut som hon tänkte MEN kom då, sluta prata i mobilen nu!! För att först höra med min dotter om hon hade givit henne kvällsmat så gick jag in och pratade med henne en liten stund. Men nej hon hade inte fått kvällsmat ännu. Bahli som hade ledsnat att vänta hade gått längre bort i hagen. Men när jag ropade på henne då kom hon i full galopp fram till mig. BRA jag är hungrig förstår du.
Killarna fick fri spel och Conny sparkade Bellman så det small. Men Bahli hon brydde sig inte Slåss ni killar jag har min mat. 
Det är inte dumt med kvinnlig fägring för killarna i allafall. Det var länge sedan det var en dam hos oss i hagen. Den kvinnliga fägringen Anna, hon satte Bellman på plats och hennes som Conny hade ett högre värde för henne än Bellman. Men Bellman han var bra att ha som barnvakt när hon ville vara i fred, när Conny var föl. Men nu är vilkoren på samma nivå för killarna. Men om dom har en chans till romans det tror jag inte. Bahli hon är minsann svårflörtad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar