onsdag 27 juni 2012

ETT Varningens finger!!

Passa er för säljare på telefon! Dom är bara ute efter att sälja sina produkter och om det är ett SERIÖST företag eller EJ det syns inte på telefon. Men man blir inte av med dom sedan hur gärna man vill bli av med dom. Pengar kostar det också. Ibland kan det vara ett företag som knappt har telefonnummer som man kan ringa. Då får man maila dom och ibland är inte det det lättaste. Svaret uteblir!!! Skicka brev MEN VART företaget kanske saknar adress. Hur ska man då kunna nå dom är frågan? Fast i en ekonomisk fälla som inte  ser ut att få något slut. Plus spara alla saker du gör för någon vänlig själ kanske kan hjälpa dig att reda ut skiten!!! ATT BLI AV MED EN PRODUKT SOM DU HAR BLIVIT PÅ TVINGAD ATT KÖPA. Pga att du har gett ett svar JA.
-ÄR det Maria jag pratar med?
-JA.
That´s it!! Så gick det till!!
Min uppmaning är att ringer det en säljare:

Akta er för att svara JA för dom kan klippa ihop en bekräftelse på att du har medgivit.
Låt dig inte luras av att det är en hurtig säljare som låter som om ni är mycket bekanta.

Det enda som gäller är att vara vaksam. Säljare över telefon är sällan seriösa och vill du ha något försök att se produkten på plats i butik helst. Inte över en telefon!!!! 
Många gånger kan dessa här historierna bli MYCKET dyra. Produkten kommer gång efter gång och HUR ska du få produkten att sluta att komma. Inte att undra på att många produkter har varit med i olika TV program som har granskat med kritik.

ETT VARNINGENS FINGER!!!


Personen på bilden har inget privat med mig att göra. Jag gillade hennes attityd. Helt rätt!!

Just nu har jag varit i en sådan Produktfälla JAG vill inte ha SKITEN!! Och jag kunde inte få kontakt med företaget. Ingen som svarar och ingen riktig adress. Men skam den som ger sig nu har jag lyckats att nå dom.   Och nu var dom inte riktigt lika trevliga i tonen när jag pratade med dom. Kompisandan var borta med andra ord. MEN vem bryr sig. JAG blir ÄNTLIGEN av med dom. SEGER till mig till slut!!! Det går att få ett slut på skickandet av produkterna. JIPPI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar