söndag 24 juni 2012

Åh så detta regnande!!!


Regnkläder och paraply är BRA att ha idag.
För idag tror jag himlens portar står vidöppna. Inte en chans att solen kommer fram idag för solen är bakom mörk heltäckande himmel. Nej då, den ena skuren efter den andra som vräker ner. TRIST VÄDER!! Åskan  mullrar runt omkring oss. Det kunde väl bli ett åskväder så luften blev klar och frisk så var det bra sedan men, ICKE!!! Det är typiskt svensk semesterväder kan man säga. Bättre att skita i semester i Sverige för det är bara regn och inte är det rent blått vatten att bada i. Det är bättre att spara ihop pengar och åka utomlands. Det är faktiskt bara fördelar, god mat, god dryck, blått vatten och SOL!!!

Jag vill ha SOL!!!



Detta är mycket bättre!!! SOL, SAND och MEDELHAVET, bara att njuta.

Men jag får väl hitta på något att göra. Jag och min dotter får nog avstå från ridturen idag. Om det inte blir bättre mellan skurarna vill säga. Fast det är väl bara att drömma.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar