fredag 15 juni 2012

Den blomstertid nu kommer....

Då är det dags för SOMMARLOV!!
En välförtjänt vila från skolan.

Min mellersta dotter är helt slut efter skolan, hon sover varje dag (denna vecka) jag kommer hem från jobbet. Hon kommer att jobba i sommar i 3 veckor på ett fritidshem i privat regi. Pengarna hon kommer att tjäna kommer hon att behöva om hon vill köpa något i höst.
Min minsta dotter har ledigt från skola och jobb och kommer nog att njuta av sin ledighet. Bada och åka moped med sina tjejkompisar. Bara njuta av att slippa gå upp tidigt på morgonen och att slippa åka buss till och från skolan.
Tyvärr fick inte min son något jobb i sommar så det kommer att bli fattigt nu när han är van att få studiemedlet att röra sig med. Men arbeten växer inte på träd och för att få jobb så ska man ha bra kontakter.










SOMMARLOV för ungdomarna och snart SEMESTER, 5 dagar kvar för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar