onsdag 6 juni 2012

Det ska/kan vi fira!! Svenska nationaldagen och Bali.

Efter avslutat arbetspass, så möter jag en nöjd tjej på gården. Malin har ridit idag också. Detta är ju otroligt det tycker jag är roligt. Tjejerna pysslar i stallet och Bali står nöjd och tuggar på lite hö. Dom har varit ute och skrittat henne så hon blir mjukare i sina ben. Detta passar min dotter Malin som gillar lugnt tempo. Jag misstänker att det blir lite jobb även i kväll, med Bali. En trevlig kvällspromenad kanske?

Igår kväll  vid 21-tiden undrade min dotter Malin får jag gå ut och skritta Bali. Ett tecken på att hon tycker att det är kul.
Det kan vi fira!

Idag är det svenska Nationaldagen och svenska flaggans dag.
Det ska vi fira!!

Fast fira det får jag göra med mina barn. För som vanligt så jobbar min man på denna dag. Så är det att var fru till en lastbilschaufför. Många tillfällen man får vara själv.
Det ska vi inte fira!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar