fredag 16 mars 2012

RENSA I RÖRAN

Ja, då var det helg.
Funderade på att använda mig lite av Feng shui i helgen. Jag behöver att få in energi och balans i mitt hem och VARFÖR inte prova denna gamla 3000 år gamla österländska vishetslära. Varför sparar man på så mycket skit egentligen? Och jag är en sådan person framförallt som har svårt att slänga. NEJ, jag kan ju ha användning för detta sedan. Och mina barn stönar MAMMA!!! Och tror ni att jag använder det sedan NEJ, det blir bara ett lager av skit/skräp. Men nu ska jag slänga elda upp en del i helgen. Jag blir så trött på mig själv att jag ska spara. Nu ska jag försöka att få in energi i huset istället och göra harmoni. Rensa i röran. Ut med skiten som tar energi från mig och in med ny energi som ger mig mera ork!!
Nu är det skärpning MARIA!! FENG SHUI. 


Jag är ingen som helst expert men det blir på mitt egna sätt. Och jag får väl lära mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar