onsdag 21 mars 2012

NU får det vara NOG med kränkningar!!!!

Att vara förälder är inte alltid så lätt. 
Min dotter berättade igår att LÄRARNA och ANDRA VUXNA reagerar inte på skolan när någon mobbar eller kallar tjejer HELT öppet för både FITTA, HORA etc. VARFÖR??? Om man har pedagogisk utbildning så kan man nog på bästa sätt STOPPA både det ena och andra. DET GÄLLER JU ATT SE, HÖRA OCH ATT BRY SIG, HUR SVÅRT KAN DET VARA.


 ANVÄND JAG-BUDSKAPET!!! 
-JAG SER VAD DU GÖR!!!-
-JAG HÖR VAD DU SÄGER!!! 
-JAG ACCEPTERAR INTE DET DU GÖR!!!! 


Sedan undrar jag VARFÖR arbetas det inte mera i klassrum med dessa killar som hela tiden tror att dom har RÄTT att bara SKRIKA RAKT UT  I KLASSRUMMET. Min dotter sa att "15 MIN" fick tjejerna i tid av "60 MIN" pga att vissa killar hela tiden hörs och stör på ett eller annat sätt. Detta är ju inte klokt!! Vågar inte lärarna styra upp tiden i klassrummet bättre. 
-Hallå, här är det jag som bestämmer vem som får frågan och var vänlig var TYST tills du får ordet!!! 
Och HUR kan dom TOLERERA ATT någon kille bara ropar rakt ut till en kvinnlig elev, MEN DIN JÄVLA FITTA????!!!! Utan att reagera på VAD SA DU?? DETTA TOLERERAR INTE JAG!!!!  


Jag har ALLTID reagerat på att vuxna människor har TOLERANSNIVÅN så högt med vad man accepterar och inte. Är det för att slippa konflikter eller VAD???? Jag blir FULLSTÄNDIGT VANSINNIG när jag hör VILKEN ATTITYD som är i våra barns och ungdomars liv. Och vuxna som ska vara förebilder för våra barn och ungdomar inte verkar BRY sig. Inte använder sin pedagogiska utbildning som jag hade hoppats att dom hade haft eller har dom inte kunskapen om mobbing och andra kränkningar.


Min dotter berättade att en tjej som tidigare hade blivit mobbad i Grundskolan blir mobbad helt öppet på skoltid av en kille som får andra killar att haka på mobbingen. Och denna tjej mår väldigt dåligt. För killen som mobbar bara VRÅLAR ut ELAKA KOMMENTARER och läraren reagerar som vanligt inte. MEN VAD ÄR DETTA???? Ska denna tjej må dåligt för att vuxna på skolan INTE REAGERAR??? Tror ni man blir förbannad på ren svenska. JAG, JAG, JAG,,,,!!!





UNDRAR VAR MOBBINGPLANEN STÅR SNYGGT I SKÅPET PÅ SKOLEXPEDITIONEN??? För den används ju inte i praktiken det har JAG bevis för, det är ju bara att läsa mitt inlägg så förstår ni.....


NU HAR JAG FÅTT NOG AV TILLÅTNA KRÄNKNINGAR!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar