lördag 3 mars 2012

BRÅK HOS GRANNEN....

Pratat med min äldsta dotter. 4 ggr (tors-lörd) som hon hade blivit väckt av sin granne som hade besök av sitt X. 4 ggr som Polisen fick rycka ut för att lugna bråken. Enl min dotter var det otrevligt för han hade hotat att slå ihjäl tjejen. Han bankade på dörren så det var nog många som vaknade i området. Och det hade även varit slagsmål i och utanför lägenheten. Sista gången kom det även en buss med Poliser. Men då öppnade inte tjejen så om hon var hemma eller om något annat hade hänt visste hon inte. NU längtar hon efter att få säga upp hyreskontraktet. Flytta till ett lugnare ställe. 


Det är aldrig ens fel att det två träter. Men det är otrevligt när det blir slagsmål. En del säger att jag slår dig för jag älskar dig. Tror jag inte!!! Enl min uppfattning har man tappat respekten för den andra människan när man slår. Man slår inte den man älskar. Och är det slut så får man absolut inte tillbaka en tidigare flickvän eller pojkvän, med knytnävarna!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar