torsdag 11 april 2013

MEN VAD DET SKA KRÅNGLA DÅ!

Vissa dagar då krånglar det inte lite, ganska mycket. Idag t ex när jag skulle tappa upp vatten till hästarna DÅ krånglade det. DET kom inget vatten! NÅGON hade kört över min vattensnurra så den var platt. MEN jag hade köpt en till på JULA. Döm om min förvåning när jag hade snurrat ut vattenslangen DEN går ju inte att tappa ut vatten med DET var ju stora hål i den nya slangen. 
Mina barn:
-JULA SKIT!!!
Jag trasslade bort slangen och slängde den i trädgården.
-Jävla skit att det ALLTID ska krångla! 
Det blir till att bära vatten i hinkar då. MEN det ska jag göra efter jag har druckit en styrketår med kaffe. 
Ibland ska det krångla. Detta kan göra en galen för mindre.
Min man erkände: 
-Det är nog jag som har kört över den. 
HUR kan man köra över den när man har en gård att köra på?

  

Idag är det ingen bra dag kan jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar