tisdag 23 april 2013

Idag blev det caben till jobbet.


Idag fick jag ta Audi caben till jobbet. Jag ska ta ett nyare kort på den för vi har bytt fälgar på bilen som är lite tuffare i år. Förra året så kunde jag åka ner cabat till jobbet men inte riktigt ännu. Det är för kallt för detta. Samt för krångligt. Jag har fått problem med något, så jag kan inte bara trycka på en knapp och ta ner caben längre. Det får ske manuellt och det är SÅ krångligt. Men vi ska nog hitta felet, var det är, för nu har vi varit inne igen och kollat med datan VAR ÄR FELET? Först visade datan att det var fel på en givare. Då bytte vi den men icke. Nu visar datan att det är ett annat fel. Man kan bli tokig för mindre kan jag säga VAD är det för FEL?

Förra året, dagen innan vi skulle åka till Litauen så hände detta. Det tjuter och varnar i bilen att caben inte är i rätt läge. Detta kan vara störande när man ska starta bilen TJUT!!! Varje gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar