måndag 29 april 2013

I natt har jag IRRAT I NATTMÖSSAN!

I natt så vet jag inte riktigt vad jag har gjort? Min man vaknade av att jag var uppe och det VAR inte riktigt OK när jag kliver upp ur sängen. Vad som inte var riktigt OK det säger han inte men han vaknade av att jag gick upp. Samt han undrade nog VAD gör hon?

-MEN Patrik VAD är det här? VAR ÄR JAG? säger jag.
Jag har helt enkelt gått upp ur sängen och sedan så är det bara ett STORT FRÅGETECKEN?

-VÄNTA LITE! säger Patrik. Går upp och tänder lampan.
När han tänder lampan så fattar jag inte riktigt varför står jag här? Kommer jag in i rummet åt det hållet?
Då tänker jag:
-Men var är jag? Vad gör jag här? Men VAD gör jag? 
Jag står i hörnet i hallen. Inträngd mellan en hylla och dörren.
JA, där vet jag inte vad jag gör?

Jag brukar aldrig vara uppe och gå i sömnen på nätterna. Men det har jag gjort nu i natt. Jag vet inte vad jag skulle göra eller varför jag är uppe? Jag vet ingenting ETT STORT FRÅGETECKEN?? 
Jag går in på toaletten. Var det dit jag var på väg eller? Jag satte mig en stund på toaletten och skrattade åt mig själv.Men håller jag på att bli tokig? Men VAD är detta? Jag har ju bott i det här huset i många år nu så jag tycker jag skulle hitta till och med i sömnen. Men det gjorde jag inte kan jag säga.

När min man skulle åka idag så sa han:
-Akta dej nu så du inte går vilse i sömnen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar