tisdag 9 april 2013

En bra föreläsning av Janne Gunnarsson.

Idag har jag varit på en föreläsning av JANNE GUNNARSSON. Jag skrattade så jag fick torka tårarna. Denna man var så rolig att lyssna på. Många goda skratt fick man och många skrattade i publiken åt honom eller ska jag säga med honom.
Han pratade om det goda värdskapet och värdighet.
Vad är värdskap?
Vad är värdighet?
Var finns respekt?
Att se andra människor? 
Möten?

Jag har som Janne upptäckt att jag har blivit en sur kärring. Jag är inte på något bra humör längre. Jag känner mig GRÅ. Orsaken är ett och annat. Därför är det förändringar på G. Att vara sur är inte min stil, snarare tvärtom jag har väldigt lätt att skratta och tyckte förr att det fanns så mycket som var roligt istället. Jag vill vara TURKOS.



Han sa att förändrar jag mitt sätt att se på andra människor så ser dom mig på ett annat sätt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar