tisdag 22 maj 2012

Som vanligt här på landet, men i Stockholm där är det festligare värre.

Så har då vardagen kommit tillbaka med skola och jobb. Men veckan som är nu blir rolig, vi ska förbereda en ny liten hage till en skönhet som heter Bali. Hon ska vara hos oss i sommar, mina hästar kommer att må bra av lite kvinnlig fägring i år.


Min man har åkt och jag saknar honom redan. Fast vi har varit ihop i snart 20 år så känns det i hjärtat när han åker. En saknad som är miltals mellan oss. Fast han tycker nog att det är skönt att åka hemifrån inget tjat, gör det och det... Men den här tiden på året då är det tomt när han inte är hemma. Inget sittande ute på kvällarna och prata om vad som faller oss in.


Så idag är det en VANLIG DAG, eller??






Fast det är ju Prinsessdop i Stockholm idag. Så det är ju en historisk dag i Sverige inte att förglömma. Men vi vanliga får se på TV eller lyssna på radion om vi är intresserade, vill säga. Jag har fullt upp med min tvätt idag så jag hinner inte med detta. Det blir säkert repriser om man vill se detta flera gånger om, om man vill se detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar