fredag 18 maj 2012

Lite bilder.

Vilket tråkigt väder. Ena stunden så regnar det och andra stunden så skiner solen en kort stund. Grått och trist är det. Blåser gör det också, som vanligt.
Nu längtar jag efter min semester, men det är ca 1 månad kvar. I år blir det mycket hästarbete som ska göras. Efter en del människor som har lovat att hjälpa till och inte hållit sitt löfte får jag göra det själv i stället. Att en del människor kan med att lova och faktiskt JAG har HJÄLPT dom och sedan bara drar utan att svara på telefon, eller mail längre. Det är för mig en gåta? Den här sommaren får jag bo på hästryggen, rumpan kommer att vara som läder efteråt. Men nu har jag ledsnat på falska hästmänniskor.

Här är några bilder som jag kan drömma mig bort med, när jag får stå ut med det typiska svenska vädret. Jag får hoppas att jag inte får en regnig sommar i alla fall. Det är LITE trist att rida i regnväder.
Yeeehhhhaaaa!!!   
Nerium

Älskar dessa blommor, tyvärr lyckas jag inte med dom hemma.

Apelsinodlingar i bergen.

Slingrig väg.
10% lutning uppför berget.
Vilket vatten!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar