söndag 27 maj 2012

JAG SÄGER LLLLLLLLLLLLLOOOOOOOORRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNN....

Vilken spänning det var hemma igår kväll. Man vågade till att börja inte med att ta ut vinsten i förskott. Men TACK1!!! ALLA LÄNDER (41 av 42) SOM RÖSTADE PÅ SVERIGES BIDRAG!!! Jag och Carro HEJADE!!! och Henrik lyssnade väl på oss men han tyckte nog ett och annat om Melodifestivalen, det är inte riktigt hans stil. Malin satt i köket och skrev med kompisar på datan. 


GRATTIS LOREEN!!!




 Idag är det MORS DAG.


Jag har druckit kaffe ute med min jätte förkylda man. Han orkade inte att vara med igår kväll. Han gick till sängs efter att LOREEN hade sjungit sin låt. Han hostar konstant hela tiden, så krafterna tar slut för honom. Men i morgon blir det till att gå till doktorn för han måste ha läkemedel.


Nej, nu ska jag göra rabarberpaj. Jag har varit i brännässlorna och hittat lite grann så det räcker till en i alla fall. Det blir mums.


GRATTIS ALLA MAMMOR I SVERIGE!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar