lördag 5 maj 2012

Mitt motto idag KRÅNGLA INTE TILL DET.

Idag förbereder vi inför söndagen. Malin ska konfirmera sig i morgon. Så det är mycket att förbereda.

Vi har varit och fyndat skor idag. Flickorna fick tag på skitsnygga högklackade skor. Men kassörskan var ju rolig.
-Jaha här har vi en storlek 36a och en 37a vänster och högersko. Och här har vi en till 36a och en till 37a höger och vänstersko. Ska du ha det så?
-Ja, det är 2 tjejer som ska ha skorna, en har 36 och den andra har 37 på skostorleken. Vad trodde hon att dom skulle ha en 36a och en 37a i paret eller??
 Själv hittade jag 2 par skor, ett par högklackat och ett par sandaler. Dom var snygga. Så vi var nöjda när vi  gick ut från affären.



Men något i klädvägen det hittade inte Malin fast vi hittade en skitsöt klänning men nä den ville hon inte ha. Hon ska ha en annan klänning som hon inte har haft tidigare som jag köpte förra året till skol avslutningen. Hoppas att det blir bra.

Malin ville ha smörgåstårta så den är också inköpt. Man ska göra så lätt som möjligt för sig, inte krångla till det. Morgondagen flyter på ändå. Det är för närmaste släkten och vi är inte så många som ska fira i morgon.  

Min dotter Elin är på väg hem inför helgen.
Min man är på väg efter arbetet.
Min son är på¨väg hem efter en kväll med kompisar.
Snart är dom hemma.

Lite småfix kvar, snart är det lördag kväll.

HA DET SÅ GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar