tisdag 11 september 2012

Vad ska det bli för stil i sovrummet?

Nu har jag tröttnat på mitt/vårt sovrum. 

Vad ska jag ha för stil i mitt/vårt sovrum?
Jag har blåa väggar och en vit säng att utgå ifrån. Ett blått sängöverkast men också ett beige sängöverkast. Vad ska jag välja vi får se vilket som blir snyggast?
Pga att solen skiner in på morgonen. Månen kan också skina in i sovrummet. Så behöver jag/vi ha en mörkläggningsgardin. Man kan inte sova i månens och solens sken, man somnar inte eller också vaknar man väldigt tidigt.
Jag önskar mjuka goa mattor att köra fötterna i när man stiger upp på morgonen. Nu har jag ingen hund som sover bredvid mig längre. Som även skitar ner mattorna med hundhår och annat smuts.
Ev. ska jag ha blått, rött och vitt i sovrummet? Eller ska jag välja beige och vitt istället? 
New England kanske? Det kommer att bli fräscht. Det kommer nog att bli bra. Klä om en stol i ljusa färger.

Vitt, rött och blått  i New Englands stil.

Vitt och beige i New Englands stil.

Kuddar att lägga huvudet på i sängen.

Ett rum för trivsel Jag börjar i helgen. Kuddar finns att köpa på ÖoB. Kanske några även på Rusta också. Mattor finns bara att välja mjuka goa att sätta fötterna i båda ställena.
Visst är det snyggt med New England stilen.
Jag tycker det i varje fall och det är mitt/vårt sovrum.

NEW ENGLANDS STIL.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar