torsdag 20 september 2012

Ett galet gott skratt!!

Min man pratade om att han hade sett en så rolig standup komiker i helgen när han var ute med företaget.
-Jaha vad hette han då? frågade jag.
-Han heter Jecko, svarade han. Han var verkligen rolig och snabb i sina repliker. Han hade varvat med trolleri och annat. Han kom in som servitris först så vi undrade ju vad är detta?
-Jaha, DÅ förstår jag att det var roligt för jag har sett honom på TV i talang. Fullt ös från början till slut. Många galna saker händer när han är på scenen. Han kastade tallrikar på juryn i Talang.

Sedan tittade vi på några youtubeklipp på honom. Han är galet VILD måste jag säga.
Nästa gång han kommer på scen i närheten av oss ska vi passa på att gå. Han bor inte så långt från oss faktiskt. Så chansen att se honom är stor.

Här kommer han. Ett galet gott skratt. Jag lovar.







Håll till godo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar