tisdag 18 september 2012

Alla handläggare är upptagna. Tack för att du väntar.

Problem med att komma in på bankens sida för att utföra överföringar, något skumt på G kan man tro. Trojaner kanske, vi får se när man kommer fram. Jag ringer för att jag behöver hjälp. Väntetiden var 15 min det hade passerats, tiden tickade och gick. Oj, många som behöver hjälp. Försökte att logga in igår men det var samma problem då. Fast min man trodde att jag hade gjort fel på någon siffra det var därför. Men icke så var det inte, samma problem idag. 
Alla handläggare är fortfarande upptagna tack för att du väntar men stanna kvar så svarar vi så fort någon blir ledig. Jajamen, vad ska man göra annat än att vänta för överföring måste ske.

 -Hej! Kan jag hjälpa dig? sa en kvinna i luren.
-Ja jag kan inte logga in på banken.
-Vad har du för internetuppkoppling?
-Va? det har jag ingen aning. Jag får ropa på min son. Vad har jag för internetuppkoppling?
-Google Chrome.

Lite strul med en seg data blev det. Jag råkade att vara skit bakom datan fattade inget vad hon sa så min lätt irriterade son tog över datan.

Hon beskrev hur vi skulle göra. Min son var lätt irriterad över detta och skulle inte riktigt göra som hon sa. Men vi fick rensa datan på gamla saker som förmodligen fanns kvar i minnet. Gamla inloggningar till banken som hade lagrats. Det var inget med trojaner som jag med förskräckelse fick för mig att nu har vi fått skit på datan.

Hon tröstade mig efter min sons irritation.'Det går över när dom blir äldre blir dom så goa och pratar istället med sin mamma. Med dessa ord önskade vi varandra en god fortsättning på hennes och min dag. Hon skulle sluta för dagen när jag hamnade i luren en trög icke duktig inom data utan en OJ, HUR GÖR JAG NU? Hjälp!! 




Slutet gott, allting gott!!!

Ett stort TACK till en mycket tålig kvinna som hjälpte oss att få ordning på datan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar