tisdag 25 september 2012

100% studier och 100% jobb. 1:a veckan avklarad. WOW!

Nu har jag gått 2 dagar i skolan. Min 1:a vecka är avklarad. När man inte är van att sitta stilla DÅ är det svårt att sitta still. Men vi har en bra lärare som fattar att det kryper i oss att sitta stilla ifrån kl 9-16. Man vänder och vrider på sig och ändrar läge mer än några gånger. Samt OJ vad öm i baken man blir av att sitta på en stol som är obekväm.

Min första vecka har vi lärt oss FINA ord som vi gör i arbetet. Nu har vi fått orden på pränt vad vi gör. Vi studerar ETIK och MÄNNISKORS LIVSVILLKOR. Tänk vad fina ord det finns i ETIKEN. Denna kurs är på 100 poäng och det ska vi läsa på 3 veckor. Prov om 3 veckor. Hur ska det gå? Det är med andra ord HELTIDSTUDIER, skolan 2 dagar samt studera hemma i 3 dagar..

Den senaste tiden har jag blivit så glömsk. Min man säger att det spökar för jag tappar bort saker här hemma hela tiden.
-Nää, nu spökar det igen, säger min man. Konstigt vart har nu DEN tagit vägen? Samt börjar att leta. Lite för att retas också med mig.
-Vart kan den vara jag la den ju här, säger jag. Jag fattar inte detta?
När jag hittar den är den på ett helt annat ställe. ????
Jag glömmer var jag lägger både det ena och det andra.Det är ett ständigt letande. Senaste igår hade jag tappat bort en bal med toalettpapper. Helt otroligt den som är så stor står mitt framför mig i hallen. Men ser jag den, ICKE!

Hur ska detta gå jag ska läsa 100% och jobba 100%???
Värre än snurrig kommer jag att bli.


Om det spökar eller ej? Så är det mitt hjärnspöke som ställer till det för mig för tillfället. Personligen är jag nog på en annan planet just nu. Utför handlingar utan att veta vad jag gör. ???
Måste nog hitta mig själv igen. Innan jag tappar bort mig någonstans där jag inte hittar mig eller......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar