måndag 2 juli 2012

Nu har jag tröttnat på en slutkörd data!!

Nu har jag ledsnat på vår data, den är mera turkos eller ilsket röd i skärmen än vit när man ska skriva. Man måste ha kabeln i ett visst läge annars laddar den inte, glappkontakt med andra ord. Tangenterna är lösa, några får man trycka extra på pga att dom glappar och 5an är borta. Datan har gjort sitt i mitt tycke. Att försöka att laga den är ingen idé för sist då vet jag inte vad dom gjorde på servicen, Windows programmet försvann. Men vi hade tur ändå firman gick i konkurs så en del som hade lämnat in sin data för service kanske inte ens fick tillbaka sin data. Så igår önskade jag en egen ny data pga att jag inte är nöjd med vår data längre.
-Eftersom du inte behöver att ha en data för att spela på så KOLLA PÅ BLOCKET, fick jag till svar. Och det är ju sant jag spelar inte spel på datan. Jag bloggar, googlar, betalar räkningar och kollar Facebook ibland. Det är min datahantering.
Men jag vill inte ha en begagnad data jag vill ha en enkel ny data, för köper jag en begagnad så kan den ge sig inom en månad jag har ingen garanti på att den ska fungera och då kan det bli en dyr historia.
Kollade diverse butiker på nätet som säljer data, Elgiganten, Siba och NetOnNet. Siba som gör reklam att dom inte ska ha rea längre för dom ska vara billiga. Dom var inte billiga i mitt tycke. Dom andra var billigare. Men sedan är det klart, vad är kvalitén då? 
Nu blir det nog ingen ny data så min text på bloggen får ha ett eget liv med vitt runt där jag inte kan göra något än att trycka publicera. Ser ni att det är vitt runt texten är det inte jag som har gjort detta. Det är datan som ställer till det för mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar