tisdag 12 februari 2013

Skola, prov, ledigheten närmar sig. YES!!

Varit inne på skolan och gjort ett prov idag. Nu är det bara 2 ämnen kvar att göra. Jag har nu 2 veckor på mig att läsa in den näst sista boken. Den är delad på 2 områden med 2 stycken prov. Man känner mera och mera att slutet närmar sig. Känns lite vemodigt för en del av mina klasskamrater har man sett fram emot att träffa på måndag och tisdag. Människor som man inte har jobbat med, men som är roliga och trevliga att träffa. Dessa människor kommer jag att sakna när man inte kommer att träffa dom. En del människor har man inte fått så speciellt bra kontakt med dom har hållit sig lite mera för sig själva. Men det är alltid så vi har ju varit en stor grupp på ca 30 stycken, fast 2 stycken har hoppat av ganska tidigt.

Jag sa till min ena dotter här om dagen att det ska bli SÅ skönt att få tillbaka sitt liv. Mitt liv har bestått av jobb och studier. SÅ lite fritid har jag haft. Min familj är mest van vid att jag sitter med böcker och data nu förtiden. 

På Torsdag är det ALLA HJÄRTANS DAG. 



Den 28 februari ska jag och min mamma och titta på Robert Wells. Hon har vunnit biljetter till denna föreställning. Så det blir ett besök på Stads Hotellet. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar