måndag 4 februari 2013

DUSCH!!

Vaknade i morse med TRÖTTHET, jag hade lätt kunnat sova en stund till men det var bara att sätta sig på sängkanten kämpa sig till badrummet och GUD VA TRÖTT JAG ÄR!!! 
Kommer till skolan och har fullt med energi. Fniss!!! Jag kan bli sådan när jag är övertrött. VÄLDIGT lätt att ta till fnisset. 
Igår när jag arbetade fick jag pga att jag inte skulle sprida smitta duscha 2 ggr på kvällen. Första gången jag skulle duscha och byta kläder så säger kvinnan i källaren. 
-Men du ska ju inte vara här i dom där kläderna, sa kvinnan.
Jag blev paff. Vad sa hon? tänkte jag.
-VA, ska jag gå naken i källaren eller HUR ska jag annars få tag på mina kläder? Om jag inte ska gå och hämta dom före jag duschar. Eller kanske springa omkring med badlakan inlindat omkring kroppen. Detta kan bli roligt man vet aldrig vad man kan möta i arbetet. Kanske ska jag ta med morgonrock i skåpet, inget dumt förslag. Bättre än att gå naken eller med badlakan. 
Handskar på och in i plastpåsen med kläderna. 

Nu är det dags att köpa duschkräm och hårschampo till nästa gång man ska duscha. Samt jag har fått tips på vilken dusch som har varmvatten så man slipper att frysa i lite för ljummet vatten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar