söndag 24 februari 2013

Min roliga man.

Idag har jag skrattat åt min man så jag fick tårar i ögonen. Han är ibland helt galen. Detta har han varit idag, helt galen. Till och med barnen fick sig två rejäla goda skratt idag. Det är svårt att förklara men min man berättade att en dag hade han fått en väldigt kort tröja på sig så han visade magen, så där modernt som en del yngre kan ha. Detta hade nog sett roligt ut, tyvärr fick jag inte se detta. Men dom som såg detta hade nog dragit på munnen. Han var lite stressad så han hann inte att byta tröja. Detta är också typiskt han att fara fram som en vilde. Han kan nämligen inte gå utan han småspringer fram ibland. När han berättade detta så skrattade jag så jag fick torka tårarna. Jag kunde se detta framför mig. Min man i full action, springande med pallarna efter gatorna i Stockholm eller om det var Oslo och med för kort tröja. Ja, han kan då verkligen bjuda på sig själv.


Sedan skuttar han glatt ut ur köket. Och vi står kvar och bara skrattar åt honom. Han är helt galen idag. 

 Men vi älskar honom. Man har ju oftast väldigt roligt både med och åt honom. 

Min roliga man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar