måndag 3 december 2012

Trött men GLAD :)

Vilken helg! Det har snöat och vilken dimma det har varit. Det var som att åka in i en mjölsäck, vitt, vitt. Samt kallt -23 grader Celsius har det varit.





Idag har jag blivit godkänd på Medicin 1 och jag blev så glad. Eftersom vår lärare är sjuk och jag hade fått meddelande att jag var sen med kursen så trodde jag inte att den var klar. Men jag fick bra betyg så jag kan vara nöjd. Gott nu kan jag släppa detta.

I dag har vi även samtliga tror jag klarat Vård och Omsorgsarbete 1. Vi har haft prov idag. Så nu är nog alla i kapp på kursen, nu blir det till att läsa och skriva svaren på 385 självstudiefrågor med en del skrivuppgifter att svara på. Det skulle vara skönt att göra detta innan jul och koppla av från detta. Då är i så fall 4 av 10 kurser klara. Så kan vi fira jul och njuta av ledigheten lite bättre i varje fall.



Så har vi tänt 1:a ljuset i advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar