onsdag 29 februari 2012

MORR... Spott... Fräs...

Här är det MORRANDE KATT och MORRANDE KATT.


Min mammas vilda kattunge är då hemma hos oss, och han morrar, spottar och fräser. Min hund blir hotad av denna lilla skit hela tiden, stackars henne. Hans mamma gillar honom inte så det är MORR hela tiden och min hund som vill vara med och medla, hon har fullt upp, må jag säga. Men på fredag ska vildingen få gå ut. Då får han leva rullan på landet, stora jaktområden med möss och sork. Min man har döpt honom till Tudor. (Jag tycker Elaka Måns hade passat bättre). 

Så NU får alla möss/sork SE UPP för NU kommer KATTEN TUDOR. 


Min gamla katt Sara tycker det är skönt att få vara ensam drottning på tronen. Hon tycker om att ligga inne och sova på fönsterbrädan. Och hon är en SNÄLL och KELIG KATT. Mera passande för en äldre dam.

MORR!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar