måndag 6 februari 2012

RÖJ I GARDEROBEN

Idag ska jag slänga gamla kläder som inte passar.En del kläder är alldeles för trånga runt midjan, man hoppar och andas in för att de ska passa men det fungerar inte. En del kläder sitter som gjutet runt brösten risk för andnöd och inte är det snyggt. Jag har fast formen inte är den samma TÄNKT ATT DEN TRASAN KAN JAG HA SENARE, men det där senare blir inte och OM jag går ner några kilo runt magen VARFÖR ska jag då sätta på mej något GAMMALT?? NEJ, ut med skiten bränn upp det i eldningstunnan. Måste tilläggas att en del kläder är sparade i flera år, det har bara varit lite svårt att slänga och en del kläder fattar jag inte varför jag har sparat jag har aldrig gillat dom bara använt en gång t.ex pga att jag skulle på en fest eller något impulsköp.  Fast den senaste tiden har min ena dotter varit och rivit i mina kläder så helt omodern har man väl inte varit/är.
Men jag tycker det är så tråkigt att gå i klädaffärer, prova kläder är så svettigt och blä.
Fråga mina barn som dör varje gång dom är med mej för att hitta kläder. NEJ, NEJ, NEJ.....
Men jag tycker det är svårt att hitta snygga kläder, många kläder är inte riktigt i min smak. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar