onsdag 8 februari 2012

Tänk va mycket större min lilla värld har blivit och vad mycket nya vänner jag har fått genom Facebook.  Människor som jag inte hade en aning om att dom fanns tidigare. 
Gamla vänner som blivit som mina nya vänner. Människor jag har fått kontakt med efter många år. Marcus och hans mamma Mia. Ca 20 år har gått, tiden går fort må jag säga. 
Människor som bjuder på sej själva med roliga historier och fräckisar. Marita Alexandersson tillhör denna bekantskapskrets. Hon har gett mej så många skratt. Den senaste tiden har hon gett mej mera glädje i livet, mer än hon någonsin kan ana. Och detta är hon VÄRD att få veta och även ni andra.
Roliga, vackra, Änglar, Indianer,  familjer, blommor, djurbilder ja listan kan göras lång.... 
En Gilla knapp som man kan klicka på och kommentarer som man kan lämna. 
Människor som har samma intressen som jag har. Och som ger mej ännu mera kunskap om både det ena och andra. Till alla Hästgrupper som jag är med i och kan få mera kunskap av eran erfarenhet inom häst. Ingen nämnd ingen glömd. Men ni vet att jag menar er ALLA.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar