måndag 26 augusti 2013

Vem är jag?

ETIK OCH VÄRDEGRUND:
En lånad bild från min inlämningsuppgift som ska vara klar v 38.

Så har det då ordnat sig med min första uppgift på skolan. ATT PRESENTERA MIG I KORTA DRAG. Denna presentation ska vi berätta för varandra när vi träffas första gången nästa vecka. Att berätta vem man är i korta drag det är inte lätt. Det måste ju vara mer än Hej jag heter Maria. Men det får heller inte vara att man skriver för långt om sig. Men jag skrev bara lite kort om vem jag är, vad jag gör och vilka förväntningar jag har på denna utbildning.

Ja, jag kanske ska säga det JAG HAR BÖRJAT STUDERA IGEN! Denna gång läser jag på yrkeshögskola. 2 ÅR är det som jag ska gå.

Demenssjukdomar 20 Yhp v 35-51. Samtidigt som jag läser 60 Yhp v35 2013- v 24 2014. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar