måndag 26 augusti 2013

Jag tror jag blir tokig DATA!!!!

Så skulle jag då göra min uppgift som jag hade i skolan. Denna uppgift ska vara färdig på fredag. HA!! Vad händer? Jo när jag kommer på JAG kanske ska ha en BACK-UP. Så jag vill gå bakåt för att se vad jag ska kunna ha för tips och så. DÅ får jag DU HAR INTE LÄSRÄTTIGHETER I DETTA RUM! 

MEN???? 

Så det är BARA att maila iväg ett HJÄLP till en av lärarna. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska kunna öppna upp mitt rum för att kunna göra min uppgift. GRRRRR!!!

Jag tror jag blir tokig VARFÖR ska det alltid krångla??? Jag är ju inte direkt född med data i mitt liv. Det är något som jag har fått lära mig att trilskas med. Ibland undrar jag VAD är det för fel på utskrivna papper och på skrivna texter? Data kan ju ibland utföra en del ofrivilliga händelser i mitt liv. Radera och ibland till och med så fungerar inte vårt Internet som det ska man får starta om det ett flertal gånger för det går långsamt och ibland vet jag inte ens vad som händer man blir bara så IRRITERAD!!!

Mina barn grymtar ibland 
-MAMMA du är så dålig på data. 
Men då säger jag
-HJÄLP mig då!
Men eftersom dom är så duktiga så får mina tåliga barn hjälpa en stackars mamma som har något viktigare i livet än data.

pst. Jag kan erkänna, jag är dålig på data. Men det är väl inte så konstigt heller. Data har kommit in i mitt liv under mer eller mindre tvång. Man måste kunna data nuförtiden men det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna. Jag har ju klarat mig i många årtionden utan data.

MEN jag har ju tid på mig att skriva min uppgift det är ju inte fredag ännu.

DATA!!!! GRRR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar