torsdag 29 augusti 2013

Men hallå hörde du inte vad jag sa?

Jag vet inte om man ska bli ledsen eller om man ska bli arg? Känslan av att personen man har pratat med har inte hört ett ord av vad jag har sagt. Att tala för döva öron. Har det jag sa ingen betydelse? Jag undrar VAR i tanken var personen när jag pratade? Sedan undrar jag hur kan man med att visa att jag har inte hört ett ord av vad du har sagt? Jag skulle personligen skämmas om jag har blivit avslöjad på detta sätt som jag upptäckte att en person inte hade lyssnat på mig i denna vecka. MEN hallå har du inte hört ett enda ord VAD JAG SA? Jag vet att personen kommer inte att be om ursäkt. Förlåt jag hörde inte vad du sa! För det ligger så långt från denna personens natur. Jag undrar VAR är RESPEKTEN för andra människor? Men en del människor har en viss benägenhet att bedriva härskarteknik på ett tydligt sätt, att inte lyssna och att osynliggöra. FY!!!

Jag kan tillägga att detta var inte första gången personen i fråga inte har hört vad jag har sagt. Men NU blir det inget mera av denna härskarfasoner NU har jag plan B från första stund. DÅ vet jag precis hur jag ska göra. 

HÖR VAD JAG SÄGER, MÄNNISKA!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar