fredag 16 augusti 2013

Personalutveckling ESTLAND.

Om 12 timmar sitter jag på bussen till flygplatsen för att flyga till Estland. Vi ska ha personalutveckling i PÄRNU. Så därför kommer det att vara tyst från mig i en hel vecka. Men jag hoppas att jag har mycket med mig hem tillbaka.

Jag kan säga att jag har varit i Litauen ett land som är värt att besöka. Varför åker vi inte till dessa fina grannländer. Litauen ligger ju inte långt borta. Vilken underbar strand dom hade där PALANGA och NIDA verkligen värt att åka för att bada vid Östersjön. Samt andra ställen som vi besökte. Människorna var så måna om att vi skulle ha det bra på vår resa. Ett trevligt gästvänligt land.

Så ska vi nu till Estland. Jag hoppas att det blir en trevlig resa även dit. Mina arbetskamrater var osäkra på om man kunde ta ut pengar i bankomat. Men hallå!!! Där finns också bankomat det är inget U-land vi ska till. Kan det vara därför som svenskar inte åker till dessa länder dom tror förmodligen att där är ett U-land. Men dessa länder är en oupptäckt VÄSTKUST tycker jag som har underbara stränder att bada och sola vid.

Om jag kan ska jag även åka till Lettland då har jag varit i alla 3 länderna. 

Estland Pärnu nu kommer vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar