måndag 12 augusti 2013

Fy, vad tiden går fort.

Vart har min energi tagit vägen då. Helt borta! Vaknade i hyfsad tid men ÅÅÅÅÅ vad segt det har varit och ÄR idag. Det är min sista vecka på semestern. FY vad fort det har gått med tiden, inne på 4:e veckan nu. När semestern är slut DÅ är det ett helt år som ska gå, dag ut och dag in. Visst är det vemodigt och man har känslan VILL INTE!!! Efter semestern ska jag och halva personalstyrkan åka på en personalutvecklingsresa till Pärnu i Estland. Sedan när jag kommer hem ska jag börja på skola igen, demensutbildning i 2 år. Så energi det behöver jag till mer än 100%. Men nu ska jag minsann slänga upp benen i soffan och titta på TV. 
VILA!!! 
Det får vara en seg dag idag, för det blev och blir så ibland. Man är inte alltid på topp.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar