fredag 10 augusti 2012

VAR är min gnista??

Jag vill göra något KUL få en kick, det var länge sedan jag hade det. Förr så hände det mera i livet. Nu la la lar livet på. Jag har blivit tråkig, tycker jag. Energin är slut. Är det för man blivit äldre, eller? Men även om man har kommit längre i livet och blivit äldre så måste man väl kunna göra något av livet. Bara för att jag har passerat 50 strecket behöver väl inte betyda att man inte klarar av roliga utmaningar längre.

Utmaningar som man har tänkt jag klarar inte detta men jag har klarat av dom. Kroppen har skrikit i varenda muskel. Kämpa på, ge inte upp, snart är du framme vid målet. 

Livserfarenhet har jag. Livets hårda skola har jag levt. Man får inget gratis. Det kostar på ett eller annat sätt.

Men nu undrar jag var har min GNISTA tagit vägen?


Men jag hittar den snart. Energi!! Det är bara att komma på något KUL!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar