onsdag 8 augusti 2012

Jag en OS TVtittande sportFAN.

Tro det eller ej men så mycket sport som jag har tittat på dessa veckor tror jag inte att jag har ägnat mig åt någonsin. Jag tittar på ledig tid och på nätterna. Helt sportFAN har jag blivit. Det är inte klokt detta är JAG. Jag har någorlunda koll på vad som händer i en hel del sporter. Undrens tid är inte förbi den har kommit. Men som sagt det är 4 år till nästa OS så det är bara att passa på. Ibland har det väl inte varit roligt att se, man blir inte direkt glad när vi förlorar. Men några medaljer har vi fått. 

Handbollen Sverige - Danmark så jämn match, ibland så vrålar jag NEJ!!! F-N!!! JA!!! SNYGG RÄDDNING!!! VILKEN MATCH!!! 



VILKEN MATCH!!! VI VANN!!! 24-22 och det var så nervpirrande.....

Semifinal mot Ungern.

Tack killar för en bra match. MAGISKT handboll när det var som bäst. YES!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar