onsdag 1 maj 2013

Stopp i avloppet igen!

Vad är det för fel på vårt avlopp. Nu är det stopp igen. Vilken gång i ordningen det vet jag inte men det är ofta. Samt det luktar så illa, gammalt avlopp i huset. Min man har grejat med avloppet under dagen.
Ooooopppsss jag glömde detta och startade en tvättmaskin när jag kom hem från jobbet. Hmmm! Jag vill inte se hur det ser ut i källaren. När jag skulle gå på toaletten upptäckte jag att det var inte så fräscht vatten i badkaret. Men det går ju inte att spola toalettstolen. Det var då jag kom på att det är ju fortfarande fel på avloppet och jag tvättar. Ooooppppssssss!

Nu blir det problem ingen kan duscha idag innan skolan och jobb i morgon. Ingen kan gå på toaletten. Det gäller att vi inte ska göra tvåan idag innan vi lägger oss eller i morgon innan vi går till jobbet.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar