fredag 3 maj 2013

MEN, ALLA DESSA LÖSENORD och KODER ???

Jaha, då har jag glömt mitt lösenord till min e-mail adress också, det är helt borta från mitt minne. Dagens dilemma MINNET. Jag har koder och lösenord MÅNGA är och blir det. Jag är i ett enda jag vet inte vad? Det är koder och lösenord privat, på jobbet, på skolan och överallt. Till slut så blir det för mycket man har ingen aning om vad man har i koder och i lösenord? Jag har fullständigt tappat minnet på min e-mailadress. Lösenordet är och blir borta från mitt minne. 
Mina barn säger: 
-Mamma, du måste skriva upp dina lösenord. 
Javisst det har jag gjort men var? säger jag.
Dom fattar inte hur mycket koder och hur mycket lösenord, bokstav och sifferkombinationer, man använder under en vecka, månad år. Men jag vet MÅNGA blir det!!

Förra gången då var min smarta dotter duktig och hjälpte mig att hitta och minnas min e-mailadress med lösenord. men NU får jag ingen hjälp. 

Varför ska det vara så svårt att minnas. Kaos i hjärnan, det är borta. Vad har jag för lösenord då???



Eftersom jag använder olika inom olika områden så kan jag inte idag minnas VAD för kombination jag har??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar