måndag 6 maj 2013

Kaffe, tårta och en rosa blombukett.

Idag var vi samlade igen, dom flesta av oss i varje fall på skolan. Personalchefen hade ordnat med kaffe och tårta till oss. Ett sorts avslut på att vi hade lyckats. Vi har validerat färdigt på skolan dom flesta nu. Innan vi gick hem så fick vi varsin blombukett. En trevlig överraskning.

I morgon så startar vi upp en extra kurs för dom som vill gå, det är inte obligatoriskt att gå den. Men jag vill gå och få mera poäng till betyget. Det är i varje fall en möjlighet som man har och det ger 100 poäng. Betyget slutar på 1350 poäng när jag är klar. Vi är nu 3 stycken som är i vår grupp. En person har hoppat av från vår grupp.

Jag har planer på att fortsätta studera vidare inom yrkeshögskola. Läsa och jobba samtidigt. Jag vet ju att jag klarar det nu och min familj är medveten om detta. Mina planer är 2 år framåt på halvfart. Men sedan så ska jag ta det lugnare i livet. Men jag är helt motiverad att läsa pga vissa skäl. Detta skäl är en person. Därför är jag sporrad att klara av mina studier. Jag kan och jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar