onsdag 27 mars 2013

Påskveckan.

Min familj har påskledigt men INTE jag. Jag får allt snällt jobba, idag har jag varit inne och pratat med min chef ang mina planer. Bara så hon är förberedd på att förändringar kommer att ske. Om hon lyssnade det vet jag inte men nu har jag sagt det i allafall. 
Det ena ger det andra nu. Jag vet att jag klarar av att göra det jag ska, samt jag känner att det är dags att göra något. Personligen är jag av sådan karaktär att jag blir obekväm med mig själv om jag inte förändrar. För förändring är bra. Jag gillar inte att tuffa på i stilla takt om jag inte får ut något av det hela. DÄR är jag nu, jag får inte ut något av det hela.

Nu ska jag planera in vad som ska köpas hem inför påsken. Glöm inget på bordet eller förnya inget som min dotter Carro och jag försökte. Min dotter kommer hem och vi ska fira henne för hon fyller år i början av april.

GLAD PÅSK på er ALLA!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar