tisdag 12 mars 2013

Färdig med min utbildning.

BRRR!!! vad det är isig kyla. Vinden är så kall och det är inte alls trevligt att vara ute. I några dagar nu så har det varit is kyla. Man har frusit om näsan och händerna. En dag i helgen skulle min ena dotter ut och gå. Käckt gick hon iväg i bara tröjan men hon vände redan på gården för att sätta på sig en jacka. Riktigt så varmt var det inte. Men det såg varmt ut när man satt inne pga att solen sken. 

Idag känns det inte riktigt som om det är vår på G. Snarare tvärtom det känns som om det är vinter på G. FY!

Men jag kan ropa ut NU jag har skrivit sista provet idag på skolan. Jag är färdig med min utbildning och det är så SKÖNT. Jag slipper att läsa på min lediga tid. Jag har fått tillbaka mitt liv. Fast jag ska inte klaga. Det har varit väldigt trevligt på skolan. Många nya vänner har jag fått och en fantastisk lärare vid namn Stella har jag träffat. En kvinna som ger så mycket energi. Sedan jag fick henne som lärare har jag fått en helt annan energi. Jag har läst in 6 ämnen sedan januarimånad. Det tycker jag är bra presterat av mig. Egentligen så hade vi tiden till den 24 september men nu är jag klar den 12 mars i stället.

Min man överraskade mig med en vacker blomma, en rosa flamingo, när han kom hem. Gulligt av han. Nu står den i fönstret och jag kan njuta av denna syn. 

JAG ÄR KLAR MED MIN UTBILDNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar