söndag 17 mars 2013

Jag gav inte upp, i morgon är en annan dag...



Då ska jag hämta mitt betyg i skolan. HELT OTROLIGT jag KLARADE av det att ARBETA, STUDERA, man och barn hemma och hästarna. Visserligen har jag inte ägnat mig så mycket åt dom sista (man, barn och hästar) som jag hade velat. Men NU är jag KLAR nu är det bara att jag ska fundera ut VAD ska jag GÖRA härnäst. Jag känner ju för att studera något annat. Jag vill läsa något på distans eller på halvfart. Bara så jag kan göra något annat inom något annat yrke. Jag känner att kroppen säger detta och vem vet när jag ska gå i pension så ska man väl jobba till man är 70 år, om beslutsfattarna får bestämma och inte den egna kroppen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska läsa för ämnen. Jag har en hel del kunskap med mig så jag står ju inte på ruta 1. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar