torsdag 17 januari 2013

Förkylning och atjoooo!!!

Dom senaste dagarna har jag hostat och nyst hela tiden, näsdukar har gått åt med strykande åtgång. När man vaknar så känns det inte bra. Man känner att det tar emot att gå upp på morgonen. Morgonen är alltid värst att komma igång när man inte är riktigt OK. Så i måndags var det ingen idé att gå till skolan. Stannade även hemma i tisdags. Varför stressa jag har tid på mig att läsa in utbildningen. Jag tycker den senaste tiden så har det blivit så stressigt i klassen. Den ena efter den andra betar av sin kurs. Det blir som korvstoppning. Vad minns man efteråt, inte mycket det blir fakta som inte fastnar. Men det är upp till dom om dom vill bli klara snabbare. Jag känner, jag vill ha bra betyg för att göra något senare. Ett MÅL i livet.

Förresten jag blev så glad min äldsta dotter kom in på sin högskoleutbildning i Trollhättan. Barn och Ungdomspsykologi. En 30 Högskolepoängsutbildning. Nu har hon Psykologi A, B och C i utbildning också. Hur många poäng dom är på vet jag inte men hon är klar med detta.

I kväll är det jobb som gäller, till sent i natt.

PROSIT på ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar